FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak zamontowac antene 5/8 na balkonie
Autor Wiadomość
Lukasz 

Znak: Lukasz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 158
Skąd: Choroń
Wysłany: 2011-10-27, 16:01   Jak zamontowac antene 5/8 na balkonie

Jak w temacie. Balkon na 1 pietrze dwupiętrowego bloku , poniżej zdjecia.
 
 
 
SQ9KFZ 
Administrator


Znak: SQ9KFZ
Lokator: JO90NU
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 3315
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-10-27, 18:27   

Łukasz: iść do sąsiada z góry, pogadać, dać od niego rurkę ponad dach i na niej antenę.

Masz jakieś kominy na dachu ? bo może do komina dać http://www.dipol.com.pl/o...50w13_E8516.htm do tego rurkę 1 - 1,5m i do niej antenę.
_________________
Nie znam się w temacie, więc się wypowiem!
Anal jest do dupy!
 
 
Piotrek 


Znak: SQ9SFA
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 1180
Skąd: Częstochowa/J09ONT
Wysłany: 2011-10-27, 20:53   

rozumiem że niema opcji dania czegoś na dach bo jakby była to byś nie kombinował,a od sąsiada to też parę metrów rury ponad dach i prawie 7m anteny to by trza nie tylko do balkonu mocować ale i do ściany budynku
_________________
Kenwood TM 701E+Masen GP140+SIRTEL SF 410 D
Quansheng TG-UV2
GRE PSR 225+dipol na 2m
 
 
 
SQ9FMC 
200 DXCC

Znak: Artur
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 105
Skąd: Krzepice
Wysłany: 2011-11-01, 19:22   

Zamatować każdą powierzchnię można papierem ściernym . Spróbuj bo aluminium jest metalem miękkim nawet w stopach i da się to zrobić nawet na balkonie . Ba , nawet zimą nie twardnieje . Polecam
_________________
Radio jak Media Markt ...
nie dla idiotów .
 
 
 
D4r0 
Megawonsz 9 i 1/2


Znak: SQ7HJL
Lokator: JO91QI
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 280
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2011-11-02, 07:31   

SQ9FMC napisał/a:
... da się to zrobić nawet na balkonie ...
Trzeba tylko uważać, żeby nie wypaść. Nawet z pierwszego piętra można się nieźle połamać.