FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
W co gramy jak się nudzimy ?
Autor Wiadomość
Piotrek 


Znak: SQ9SFA
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 1180
Skąd: Częstochowa/J09ONT
Wysłany: 2011-12-08, 20:03   

mnie się też kręci...jak pomyślę że jeździło się do ciebie pograć za dzieciaka,i nigdy nie chciałeś dać pograć :-P
_________________
Kenwood TM 701E+Masen GP140+SIRTEL SF 410 D
Quansheng TG-UV2
GRE PSR 225+dipol na 2m
 
 
 
Michał 
mikuss


Znak: Michał
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 607
Skąd: Częstochowa-Północ
Wysłany: 2011-12-09, 10:28   

Piotrek napisał/a:
mnie się też kręci...jak pomyślę że jeździło się do ciebie pograć za dzieciaka,i nigdy nie chciałeś dać pograć :-P


i tak mu zostało, teraz nie chce więcej bimbru polać :)
 
 
 
Robert 

Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 391
Skąd: z nikąd...
Wysłany: 2011-12-09, 10:52   

Ja jako wielki fan okrętów podwodnych gram w:

SILENT HUNTER III



Silent Hunter III to trzecia odsłona cieszącej się dużym uznaniem serii symulatorów łodzi podwodnych. Produkcją i wydaniem gry zajął się koncern Ubisoft. Gracze ponownie wcielają się w dowódców u-bootów walczących w czasie II wojny światowej. W porównaniu z wcześniejszymi częściami, "trójka" wnosi sporo zmian, w tym trójwymiarową oprawę wizualną oraz nowy silnik fizyki.

Trzecia część znanej i cenionej serii symulacji niemieckich łodzi podwodnych (U-boot) z czasów II Wojny Światowej - Silent Hunter. Druga część z tej serii, wydana w roku 2001 nieco zawiodła oczekiwania zachwyconych jedynką graczy, dlatego też, tym razem twórcy postanowili zrobić grę na miarę XXI wieku, która powtórzy sukces pierwszego Silent Huntera z połowy lat 90-tych ubiegłego stulecia.

Zmiany względem poprzednich odsłon widać niemal na każdym kroku. Przede wszystkim w Silent Hunter III zastosowano nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który w sposób realistyczny generuje otoczenie, w tym: fale morskie, odbicia i refleksy świetlne, dynamicznie zmieniające się warunki atmosferyczne, deszcze, mgły, itp. Dzięki niemu też, podczas rozgrywki, możemy podziwiać starannie przeniesione do świata gry modele rzeczywistych okrętów nawodnych i podwodnych, czy samolotów. Tyczy się to nie tylko zewnętrznego wyglądu poszczególnych jednostek, lecz również ich wnętrza. W pełnym 3D odwzorowano newralgiczne pomieszczenia ówczesnych U-bootów, którymi możemy dowodzić (a są to 4 typy U-bootów w 10 wersjach rozwojowych – typy: II, VII, IX i XXI), w tym: pomieszczenia dowodzenia, radiooperatora, sonaru, kioski okrętów oraz działka przeciwlotnicze i działa okrętowe. Każde urządzenie znajdujące się w tych lokacjach może obsługiwać gracz jako kapitan okrętu, bądź też powierzyć to podwładnym.

Załoga, to kolejna niezwykle istotna zmiana w serii. Mianowicie tym razem nie mamy już do czynienia z anonimowymi ludźmi, którzy de facto nie mają większego wpływu na wartość bojową dowodzonej przez nas jednostki. Teraz każdy członek załogi jest inny, posiada swój indywidualny model 3D oraz swoje umiejętności, na podstawie których decydujemy czy zostanie oddelegowany do pracy przy silnikach Diesla, czy będzie obsługiwał działo pokładowe, lub też wyrzutnie torped, bądź sonar. Sukcesywnie, w miarę pomyślnego kończenia kolejnych misji załoga nabiera doświadczenia stając się jeszcze bardziej wydajnym mechanizmem. Gracz jako dowódca może dynamicznie reagować na panującą sytuację i na przykład oddelegować ludzi do pomocy w przedziale torpedowym (co owocuje szybszym załadowaniem wyrzutni torpedowych), czy wysłać zespół, który uszczelni kadłub po ataku bombami głębinowymi. Gracz decyduje również o tym, kogo awansować, odznaczyć orderem, czy też zastąpić.

Do nowości zaliczyć trzeba też nowy engine odpowiedzialny za odwzorowanie oddziaływań fizycznych, nowy model zniszczeń oraz nowe procedury A.I. To działanie tych mechanizmów ma ogromny wpływ na realizm rozgrywki.

Silent Hunter III pozwala na rozegranie całej kampanii, gdzie pniemy się po szczeblach wojskowej kariery, odbycie pojedynczych patroli, wykonanie fikcyjnych misji bądź też opartych na autentycznych wydarzeniach. Ponadto autorzy zaimplementowali edytor, umożliwiający tworzenie nowych scenariuszy, oraz rozbudowany tryb zabawy wieloosobowej (kooperacja i współzawodnictwo).



Mój serwis i klan W.A.R.D.C - www.wardc.dbv.pl

Zapraszam na batalie morskie!
 
 
Piotrek 


Znak: SQ9SFA
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 1180
Skąd: Częstochowa/J09ONT
Wysłany: 2011-12-24, 15:24   

Coś dla fanów Wolfenstein :mrgreen: Wolfenstein Totenkopf SDL instalka w załączniku
_________________
Kenwood TM 701E+Masen GP140+SIRTEL SF 410 D
Quansheng TG-UV2
GRE PSR 225+dipol na 2m
 
 
 
SQ9KFZ 
Administrator


Znak: SQ9KFZ
Lokator: JO90NU
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 3315
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-12-24, 20:09   

Ha! widzę że się spodobał mod Wolfensteina 3d, Ja jestem już na 18 planszy i ciupam dalej.
_________________
Nie znam się w temacie, więc się wypowiem!
Anal jest do dupy!
 
 
Piotrek 


Znak: SQ9SFA
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 1180
Skąd: Częstochowa/J09ONT
Wysłany: 2012-10-23, 14:43   

Ostatnio zachorowałem na serie S.T.A.L.K.E.R ,jeżeli ktoś interesował się katastrofą Czarnobylską to polecam tą serie gier.
_________________
Kenwood TM 701E+Masen GP140+SIRTEL SF 410 D
Quansheng TG-UV2
GRE PSR 225+dipol na 2m
 
 
 
Krzysiek 

Znak: SQ9MPK
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 714
Skąd: ona biegnie?
Wysłany: 2012-10-23, 18:17   

Grałem we wszystkie które wyszły do tej pory, i chyba na wszystkich modyfikacjach do pierwszej części. Gra ma klimat i trzyma w napięciu cały czas :]
 
 
Piotrek 


Znak: SQ9SFA
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 1180
Skąd: Częstochowa/J09ONT
Wysłany: 2012-10-23, 20:02   

Zrobiłem na razie Cieni Czarnobyla teraz mecze Zew Prypeci
_________________
Kenwood TM 701E+Masen GP140+SIRTEL SF 410 D
Quansheng TG-UV2
GRE PSR 225+dipol na 2m
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Ładowanie strony... proszę czekać!
Theme phore v 0.2 created by Kisioł & Sklep internetowy modified by pietrex
Strona wygenerowana w 0,117 sekundy. Zapytań do SQL: 9